IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topic
> Erotik Karakterlerden Rahatsızlık Duyuyor musunuz?, Soru Basit Lütfen Yorumlarınızı Esirgemeyiniz.
tertip89
post Nov 20 2009, 09:04 AM
Post #1


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 14-September 09
Member No.: 398



Konu Editlendi...
Hatta bu konu sılınırse sevınırım.. kolay gelsın...

This post has been edited by tertip89: Dec 22 2009, 02:55 AM


--------------------
Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mehmetsahin
post Nov 20 2009, 10:34 AM
Post #2


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 15-October 09
Member No.: 857



Burdaki karakterlerin erotik den cok "eğlenceli" oldugunu düsünüyorum. Bu karakterleri rahatsızlık vericek derecede erotik bulmak bana biraz garip geldi açıkcası..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jam
post Nov 20 2009, 10:43 AM
Post #3


Professional
****

Group: Members
Posts: 129
Joined: 14-October 09
Member No.: 846



QUOTE(tertip89 @ Nov 20 2009, 09:04 AM) *

Acaba bir menejerlik oyununda erotik karakterler gereklimi? Bu karekterlerden hiç logo olur mu? Sizce saçma değil mi? Ayrı olarakda kimimizin annesi kimimizin sevgilisi kimimizin eşi bu karakterlerden rahatsız olmuyor mudur acaba? Bir menejerlik oyununda cinselliğin bu kadar önplana çıkarılması doğrumudur? Bizim ahlaki yapımıza uyuyor mu? Hepisine cevap ve yorum bekliyorum cool.gif

İsteğim ben gibi bu karakterlerden rahatsız olan oyuncuların sayısı gerçekten çoksa bu karakterlerin oyundan kaldırılmasıdır.


- Gerekli olduğunu sanmıyorum. Fakat muziplik adına eklendiği için kullanan oyucular oluyor.
- Profesyonel olarak düşünürsek, hayır erotik karakterlerden logo olacağını sanmıyorum. Sanırım futbol tarihi boyunca böyle bir şeye rastlanmamış? Düşünsenize Arsenal logosundaki top figürüne siyah giyimli bir bayan üzerine oturmuş ve erotik bir poz vermiş. smile.gif
- Bence saçma değil, neden derseniz çünkü oyuna başladığımdan beri futbolculardan tutunda taraftarlara kadar takımımı bir amatör takım, mahalle takımı gibi görüyorum. Çünkü diğer oyunlar gibi lisanslı futbolculardan, lisanslı kulüplerden oluşmuyor. Armasından tutunda renklerine kadar biz seçiyoruz. Bu yüzden amatör gözle bakarsak saçma gelmiyor.
- Şuana kadar rahatsız olmadım. Hatta bu şekil gördüğüm her logo yüzümde tatlı bir tebessüm bıraktı. biggrin.gif
- Son sorunuz biraz tartışmaya açık gibi. Bu yüzden cevaplamasam daha iyi olur wink.gif

Sonuç olarak; rahatsız olmasamda bu tarz bir logo kullanmıyor ve desteklemiyorum.


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Kaplumbagaspor
post Nov 20 2009, 05:44 PM
Post #4


Amateur
**

Group: Members
Posts: 25
Joined: 15-October 09
Member No.: 863



Sırasıyla cevap veriim
-Bence gereksiz
-Gerçekte böle bişey olmayabilir ama bu bir oyun ve bence logo olabilir eğer oyunda varsa
-Tabikide saçma
-Ailemiz eşimiz veya sevgilimiz eğer bi oyundaki abuk subuk logodan sorun çıkartıorsa işimiz var demektir
-Yanlış tabikide
-Oyun rus yapımı olduğu için bizim ahlaki yapımıza pek bakılcağını sanmıorum ayrıca bu tip logolar rusların ahlaki yapılarına çok uyuor smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
manyak1903
post Nov 20 2009, 08:01 PM
Post #5


Semi-Prof
***

Group: Members
Posts: 96
Joined: 13-September 09
Member No.: 376



ALINTI(tertip89 @ Nov 20 2009, 09:04 AM) *

Acaba bir menejerlik oyununda erotik karakterler gereklimi? Bu karekterlerden hiç logo olur mu? Sizce saçma değil mi? Ayrı olarakda kimimizin annesi kimimizin sevgilisi kimimizin eşi bu karakterlerden rahatsız olmuyor mudur acaba? Bir menejerlik oyununda cinselliğin bu kadar önplana çıkarılması doğrumudur? Bizim ahlaki yapımıza uyuyor mu? Hepisine cevap ve yorum bekliyorum cool.gif

İsteğim ben gibi bu karakterlerden rahatsız olan oyuncuların sayısı gerçekten çoksa bu karakterlerin oyundan kaldırılmasıdır.


gerekli veya değil onu bilemeyeceğim.Yapılırsa oluyor smile.gif Seçeneklerde olduğu için saçma değil.Erotik ve siyah bir resimden ne kadar rahatsız olabiliyorsun onu bilemeyeceğim smile.gif (ki zaten internet kullanıyorsa yakınlarımız malesef burada gördüğümüzden daha çok şeye maruz kalıyorlar.Bu site için değil bazı sitelerin yabancısı oldukça sadeyken türkçelerinin içeriği bambaşka olabiliyor) Cinselliğin ön plana çıkarılması gibi bir durum bence söz konusu değil.Son soru için şunu diyebilirim oyun yapımcısı rus zannedersem bizi bağlamaz cool.gif
Son olarak eğer uygun olmadığı düşüncesinde arkadaşlar varsa oyunu oynamayabilir veya resmi koymayabilir.Bir çok oyun var bunun gibi.Bu oyunu oynamak tamamen hür iradenizle ilgili birşey. Nereye gireceğimizi kendimiz seçiyoruz wink.gif Orada seçenek var ben koydum mu hayır seçenek olduğu için koyanada karışamam.


--------------------
11x11 foruma mesaj yazabilmek için oyundaki hesabınızı kullanabilirsiniz.E posta isterse yine oyundaki veya kullanmak istediğiniz e posta adresinizi yazabilirsiniz.

Yaptıkları işin doğruluğuna inanan insanlar, çalışmalarının denetlenmesinden, karşı fikirler ortaya atılmasından ve tercihleri üzerinde münakaşa yapmaktan zevk alırlar.
( M.Kemal ATATÜRK)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tertip89
post Nov 21 2009, 06:36 AM
Post #6


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 14-September 09
Member No.: 398



QUOTE(manyak1903 @ Nov 20 2009, 08:01 PM) *

gerekli veya değil onu bilemeyeceğim.Yapılırsa oluyor smile.gif Seçeneklerde olduğu için saçma değil.Erotik ve siyah bir resimden ne kadar rahatsız olabiliyorsun onu bilemeyeceğim smile.gif (ki zaten internet kullanıyorsa yakınlarımız malesef burada gördüğümüzden daha çok şeye maruz kalıyorlar.Bu site için değil bazı sitelerin yabancısı oldukça sadeyken türkçelerinin içeriği bambaşka olabiliyor) Cinselliğin ön plana çıkarılması gibi bir durum bence söz konusu değil.Son soru için şunu diyebilirim oyun yapımcısı rus zannedersem bizi bağlamaz cool.gif
Son olarak eğer uygun olmadığı düşüncesinde arkadaşlar varsa oyunu oynamayabilir veya resmi koymayabilir.Bir çok oyun var bunun gibi.Bu oyunu oynamak tamamen hür iradenizle ilgili birşey. Nereye gireceğimizi kendimiz seçiyoruz wink.gif Orada seçenek var ben koydum mu hayır seçenek olduğu için koyanada karışamam.



Ben rahatsız olan çoksa değiştirile bilmesi gerekir diye düşünmüştüm sense kısacası begenmiyorsan oynama diyorsun yani öyle mi? Siyah resim derken? O resimlerde erotik pozisyonlar yok mu yani? Ben mi yanlış görüyorum,ben mi yanlış yorumluyorum bir futbol oyununda çok gereksiz ve saçma bunun aksini söyleyene birşey demiyorum ben karşılaştığım çok rahatsız oluyorum.Neyse sorun değil ben oynamam olur biter ama böyle şeyler hiç hoş değil.


--------------------
Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
belaromeo
post Nov 21 2009, 08:28 AM
Post #7


Semi-Prof
***

Group: Members
Posts: 51
Joined: 28-September 09
Member No.: 616



ALINTI(tertip89 @ Nov 21 2009, 06:36 AM) *

Ben rahatsız olan çoksa değiştirile bilmesi gerekir diye düşünmüştüm sense kısacası begenmiyorsan oynama diyorsun yani öyle mi? Siyah resim derken? O resimlerde erotik pozisyonlar yok mu yani? Ben mi yanlış görüyorum,ben mi yanlış yorumluyorum bir futbol oyununda çok gereksiz ve saçma bunun aksini söyleyene birşey demiyorum ben karşılaştığım çok rahatsız oluyorum.Neyse sorun değil ben oynamam olur biter ama böyle şeyler hiç hoş değil.



Haklısın arkadaşım futbol oyunu bu sanki resim yapmaca utanmasalar e iyi pozisyon yarışması yapacaklar biz TÜRK serverinde oynuyoruz ve TÜRKLER olarak bu oyuna katkıda bulunuyoruz Aynı zamanda 2 birliğimiz ile ilk 3 deyiz ve bu oyunun hakkını veriyoruz bizimde haasasiyetlerimizi göz önünekoysunlar...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
zidaneonur
post Nov 21 2009, 10:37 AM
Post #8


Rookie
*

Group: Members
Posts: 2
Joined: 27-September 09
Member No.: 596



bu karakterleri yapan arkadaşların tipini merak ediyorum. allah akıl fikir versin diorum.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jam
post Nov 21 2009, 10:54 AM
Post #9


Professional
****

Group: Members
Posts: 129
Joined: 14-October 09
Member No.: 846



QUOTE(tertip89 @ Nov 21 2009, 06:36 AM) *

Ben rahatsız olan çoksa değiştirile bilmesi gerekir diye düşünmüştüm sense kısacası begenmiyorsan oynama diyorsun yani öyle mi? Siyah resim derken? O resimlerde erotik pozisyonlar yok mu yani? Ben mi yanlış görüyorum,ben mi yanlış yorumluyorum bir futbol oyununda çok gereksiz ve saçma bunun aksini söyleyene birşey demiyorum ben karşılaştığım çok rahatsız oluyorum.Neyse sorun değil ben oynamam olur biter ama böyle şeyler hiç hoş değil.


Ben oynamam olur biter diye bir şey var mı ? Beğenemeyen çeker gider mantığıyla yola çıkarsak kimlerle maç yapacağız ? Kendi aramızda mı takılacağız ? Oyuncu sayısı artmadan, hiç gelişmeden tek düze gitmez sanırım. Rahatsız olabilirsiniz bu çok normal, herkes farklı farklıdır. "Beş parmağın beşide bir değil" değil mi ? Yanlış görmüyorsunuz, o tarz yapılan çoğu resimde söylediğiniz gibi erotik pozlar var. Hatta asker resmindeki silahın ucunu kullananlar falan. Aşırıya kaçanlar yok değil hani.


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
manyak1903
post Nov 22 2009, 10:27 PM
Post #10


Semi-Prof
***

Group: Members
Posts: 96
Joined: 13-September 09
Member No.: 376



Benim demek istediğim bu oyunun başından beri olan birşey sonradan eklenen birşey değil.Yani kayıt olduktan sonra görebiliyorsunuz ve bunu gören kişi rahatsız ise ilk gördüğünde oynamayabilir.Seçim yapabilir."beğenmeyen oynamasın demiyorum".Nasıl başka bir siteye girdiğimizde rahatsız olduğumuz şeyler olduğunda siteden çıkıyorsak bu anlamda diyorum.Malesef bu olaylar sadece erotik resimlerle yapılmıyor.Tekrar söylüyorum oyun Türk yapımı değil.Siteyi ben yapmış olsam koyarmıydıım hayır koymazdım.


--------------------
11x11 foruma mesaj yazabilmek için oyundaki hesabınızı kullanabilirsiniz.E posta isterse yine oyundaki veya kullanmak istediğiniz e posta adresinizi yazabilirsiniz.

Yaptıkları işin doğruluğuna inanan insanlar, çalışmalarının denetlenmesinden, karşı fikirler ortaya atılmasından ve tercihleri üzerinde münakaşa yapmaktan zevk alırlar.
( M.Kemal ATATÜRK)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tertip89
post Nov 23 2009, 06:27 AM
Post #11


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 14-September 09
Member No.: 398



Arkadaşlar Bu Konuda Ansayfada bir anket yapılmasını isteyenler bir desteğe bir mesaj göndersin lütfen


--------------------
Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jam
post Nov 23 2009, 10:42 AM
Post #12


Professional
****

Group: Members
Posts: 129
Joined: 14-October 09
Member No.: 846



QUOTE(tertip89 @ Nov 23 2009, 06:27 AM) *

Arkadaşlar Bu Konuda Ansayfada bir anket yapılmasını isteyenler bir desteğe bir mesaj göndersin lütfen



CODE
Konu: Anket isteği
Gönderen (Alan) Support-1
Tarih: 23.11.2009 11:32
http://forum.11x11.com/i...owtopic=1101

Forumdaki bu konuyu açan "Tertip89" isimli oyuncunun isteği üzerine "Erotik karakterler kaldırılsın mı, kaldırılmasın mı?" anketinin anasayfada oluşturulması isteği üzerine bu mesajı gönderiyorum. Elçiye zeval olmaz derler... Kolay gelsin iyi çalışmalar.


Anket oluşturulması için desteğe mesaj göndermek isteyenler yukarıdaki mesajı kopyalayıp gönderebilirler. Ben bu şekilde gönderdim bakalım bir gelişme olacak mı? wink.gif


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tertip89
post Nov 23 2009, 10:21 PM
Post #13


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 14-September 09
Member No.: 398



DESTEKTEN GELEN MESAJ:
QUOTE

"Merhaba,
gerçek manada rahatsız olan ve kaldırılmasını isteyen başka kimseden talep gelmedi. Kullanıcı Jam sizden esinlenerek mesaj atmış ama logalardan rahatsız olduğu için değil. Hal böyle iken ankete gerek yok. Saygılar"


Arkadaşlar Lütfen hassasiyetinizi destek ekibine bildiriniz.Anket yapılması için.


--------------------
Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tertip89
post Nov 29 2009, 09:48 PM
Post #14


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 14-September 09
Member No.: 398



Yönetime Sesleniyorum Silinen Mesajlarımı Geri Alın Lütfen. Gerçekleri Kimseden Saklayamazsınız!

Olumsuzluk teşkil eden örnek bir rehttp://forum.11x11.com/style_images/1/folder_rte_images/image.gifsmi tekrar silinmesine ragmen koyuyorum!

IPB Image



Argoya izin vermeyen yönetimi bu tür ahlaksızlıklara göz yumduğu için kınıyor ve oyunu bırakıyorum şahsımızın profilini düzenleyerek yaptıkları hakaretlerde cabasıdır.

Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
buyurmuştur.


--------------------
Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sarp
post Nov 30 2009, 01:42 AM
Post #15


Unregistered









ZITAT(tertip89 @ Nov 29 2009, 10:48 PM) *

Yönetime Sesleniyorum Silinen Mesajlarımı Geri Alın Lütfen. Gerçekleri Kimseden Saklayamazsınız!

Olumsuzluk teşkil eden örnek bir rehttp://forum.11x11.com/style_images/1/folder_rte_images/image.gifsmi tekrar silinmesine ragmen koyuyorum!

IPB Bild
Argoya izin vermeyen yönetimi bu tür ahlaksızlıklara göz yumduğu için kınıyor ve oyunu bırakıyorum şahsımızın profilini düzenleyerek yaptıkları hakaretlerde cabasıdır.

Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
buyurmuştur.


Merhaba,
hangi mesajını silmiş yönetim? Profil düzenlemesi olarak algıladığın olay forumdan kaynaklanan bir hatadır. Azcık serinkanlı ve sabırlı olsaydın keşke.
Go to the top of the page
+Quote Post
tertip89
post Dec 3 2009, 11:45 PM
Post #16


Amateur
**

Group: Members
Posts: 11
Joined: 14-September 09
Member No.: 398



Bir webmaster olarak böyle bir hata oluşa bileceğini düşünmüyorum, Sarp bey bizim rahatsızlıklarımızı dikkate almayan yönetim bence Türkiye Sorumlusu olarak pek de görevini getirdiğini söyleyemem isteğimiz sadece bir anketti.Ben oyunu bıraktım dilerlerse arkadaşlar anketinizi yaparsınız,başarılar dilerim.


--------------------
Hz. Muhammed (sav) Efendimiz, bir hadisi şeriflerinde "Bir kötülük gördüğünüzde, elinizle düzeltin, dilinizle düzeltin. Hiçbir şey yapamıyorsanız, kalbinizle buğzedin.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deep61
post Dec 4 2009, 03:03 AM
Post #17


Rookie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 3-December 09
Member No.: 1,508



bence olumsuz bi icerik tasimiyor komik bulyorum sadece ve gulup geciyorum... bence guzel
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Jam
post Dec 12 2009, 03:18 PM
Post #18


Professional
****

Group: Members
Posts: 129
Joined: 14-October 09
Member No.: 846



QUOTE(tertip89 @ Dec 3 2009, 11:45 PM) *

Bir webmaster olarak böyle bir hata oluşa bileceğini düşünmüyorum, Sarp bey bizim rahatsızlıklarımızı dikkate almayan yönetim bence Türkiye Sorumlusu olarak pek de görevini getirdiğini söyleyemem isteğimiz sadece bir anketti.Ben oyunu bıraktım dilerlerse arkadaşlar anketinizi yaparsınız,başarılar dilerim.


Bir sorun olmuş olabilir. Belki forumda yedeği daha eski bir tarihe alındı bilemiyorum. Çünkü sizden sonra bende bir cevap yazmıştım fakat benim mesajım tamamen silinmiş?


--------------------
IPB Image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
DevilsCry
post Dec 17 2009, 03:44 PM
Post #19


Rookie
*

Group: Members
Posts: 4
Joined: 17-December 09
Member No.: 1,663




Şahsen kullanmıyorum ancak kullananada laf etmem şahsen pek umursamıyorum desem tam yerinde bir laf olucak.Beni rahatsız etmiyor ne bilim standart bir kaç erotik şekildir yani öyle çok da +18'lik şeyler değil diye düşünüyorum ben ... Bunlar bizim toplumumuz ahlakına derken ne kastedıyosun tam olarak anlamadım ama bizde aşırı müstehcenlik var bu kesin neyse bence sizde benim gibi yapın takmayın isteyen kullansın bırakın size ne smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sarp
post Dec 24 2009, 04:55 PM
Post #20


Unregistered









ALINTI(tertip89 @ Nov 20 2009, 10:04 AM) *

Konu Editlendi...
Hatta bu konu sılınırse sevınırım.. kolay gelsın...


Gereksiz suçlamarda bulunduğunu anlamışsındır umarım.

İstek üzerine konuyu kapatıp arşive gönderiyorum. Silersem yeni yanlış anlamalar olabilir! wink.gif
Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



- Lo-Fi Version Time is now: 12th November 2019 - 04:25 PM