IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> AYNI IP KULLANIMI, AYNI IP KULLANIMI
gurbette80
post Apr 17 2010, 12:48 PM
Post #1


Rookie
*

Group: Members
Posts: 3
Joined: 17-April 10
Member No.: 3,132



Bu konunun buraya yazılıp yazılmadığını bilmiyorum ama ben genede mod lar tarafından okunabileceğini ümit ederek birşey açıklamak istiyorum.

Tavsiye ederek oyununuzu oynamaya başlattığım CENGAVER-10 arkadaşımla aynı firmada çalışmaktayız.

IP numaralarımızın ve oyuna giriş saatlerimizin ayrı olduğunu kayıtlara bakarak görebililirsiniz.
Kendi internet bağlantısında problem olduğunda benim diğer bilgisayarda bağlanarak hesabına ulaşmakta.
Bu durumun yanlış anlaşılmalara sebep olmaması için bu açıklamayı yapıyorum.

Bugün "Uyarı
Davetli oyuncunun kural ihlali yapmasından ötürü CENGAVER-10 booster.
. verilmedi" şeklinde bir mesaj aldığımdan dolayı bu mesajı yazdım.

Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
GURBETTE80
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Replies
yasingumus
post Apr 22 2010, 12:03 PM
Post #2


Rookie
*

Group: Members
Posts: 6
Joined: 9-April 10
Member No.: 3,033



O uyarı bana da geldi.. ben de yiğenimi üye yapmıştım arada bizim eve gelir bağlanırdı ama uyarının nedeni aynı ıp kullanmak değil, benim yiğenim bir süre ara verdi elinde bira şişesi olan göbekli bi resim vardı bi aralar sonra tekrar girmeye başladı.. Hediye 10 booster o yüzden gelmedi diye düşünüyorum.. Senin arkadaşın hiç ara verdi mi?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



- Lo-Fi Version Time is now: 3rd August 2025 - 04:41 PM