IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Mobil Ödeme ile Alınan Boosterların Gelmemesi, Konuyu adım adım takip ederek sorunu çözebilirsiniz.
Juniper
post Feb 26 2011, 05:05 PM
Post #1


Unregistered









Merhaba,
Özellikle BILL4NET kullanan üyelerimizin, Mobil Ödeme sonrasında yaşanan boosterların hesaba eklenmemesi problemi sebebi ile bu resimli açıklamayı yapma gereği duyuyoruz.

Destek Adminleri elbette yapılan ödemeleri Mobil Ödeme firmasından teyit edebiliyor fakat bu işlem uzun süreceği için, işlemlerinizi hızlandırmak adına Destek ekibi sizden ödemenizi resimlemenizi isteyecektir.
Aşşağıdaki adımları takip ederek bu bilgilere 3-5 dk. içinde sorunsuzca ulaşabilirsiniz. Umarız faydalı olacaktır.

1.) Turkcell Hat sahipleri için resimli anlatım.
2.) Avea Hat sahipleri için resimli anlatım.
3.) Vodafone hat sahipleri için resimli anlatım.


1.) Turkcell Hat sahipleri için resimli anlatım.

Öncelikle Turkcell Web Sitesine giriş yapalım. Sonrasında Online İşlemler > Bireysel sekmesini tıklıyoruz.
Attached Image

Açılan pencerede (tarayıcınızda popup blocker olmadığına emin olunuz.) Tel no. ve web şifremizi (şifreniz yoksa, Sifre yazıp 2222'ye mesaj atabilirsiniz.) girip güvenlik kodunu yazıp login oluyoruz.


Giriş işlemini gerçekleştirdikten sonra aşşağıdaki sayfa ile karşılaşacağız. TL İşlemleri menüsüne tıklayıp, Bu sayfada yer alan, Kullanım detayınızı sorgulamak için Tıklayınız linkine tıklayalım.


Sırada aşşağıdaki sayfamız var, ödeme yaptığımız tarih aralığını giriyoruz. Örnek; şubat ayının 25. günü alış veriş yaptınız, ilk kutudan 24 şubatı ikinci kutudan 25 şubatı seçerek Tamam butonuna tıklıyoruz.
Attached Image

Artık ödeme yaptığınız sayfaya ulaştınız. Bu sayfanın Ekran Görüntüsü'nü alarak Destek ekibine ileteceğiz. Ekran görüntüsü almak için önceden açtığımız Ekran Görüntüsü Almak adlı forum başlığımızı okuyalım.



2.) Avea Hat sahipleri için resimli anlatım.

Öncelikle Avea Web Sitesine giriş yapıyoruz. Sonrasında Online İşlemler butonuna tıklıyoruz.
Attached Image

Açılan pencerede (tarayıcınızda popup blocker olmadığına emin olunuz.) Tel no. ve web şifremizi (şifreniz yoksa, şifremizi almak için *952# tuşuna basıp arama tuşuna basıyoruz.) girip login oluyoruz.


Giriş işlemini gerçekleştirdikten sonra aşşağıdaki sayfa ile karşılaşacağız. Bu sayfada yer alan, Ödeme ve Yükleme linkine tıklayıp ardından Avea Mobil Ödeme linkine tıklıyoruz.
Attached Image

Sırada aşşağıdaki sayfamız var, ödeme yaptığımız tarih aralığını giriyoruz ve Sorgulama Yap butonuna tıklıyoruz.
Attached Image

Artık ödeme yaptığınız sayfaya ulaştınız. Bu sayfanın Ekran Görüntüsü'nü alarak Destek ekibine ileteceğiz. Ekran görüntüsü almak için önceden açtığımız Ekran Görüntüsü Almak adlı forum başlığımızı okuyalım.


This post has been edited by adanademir_001: Apr 7 2012, 03:17 PM
Go to the top of the page
+Quote Post
maximus
post Feb 27 2011, 01:08 PM
Post #2


Semi-Prof
***

Group: Members
Posts: 43
Joined: 25-May 10
Member No.: 3,604



Tebrikler çok açıklayıcı bir anlatım, Benimde bu konuyla ilgili sorun yaşamıştım Başarılarınızın devamını dilerim...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



- Lo-Fi Version Time is now: 2nd August 2025 - 04:01 PM